NYFW SPRING 2015 RTW - LACOSTE

pics. Style.com
 
Fashion Week i New York och visningarna för våren 2015 är snart slut och jag håller på att kika igenom en massa visningsbilder. Jag måste faktiskt säga att jag efter ganska många år i branchen tycker det är OTROLIGT skönt att i år få lov att ta lite avstånd från allt det där. Springa på modeveckor och hålla stenkoll på allt. Ett lyxproblem kan det tyckas, men det är liksom inte riktigt den biten som har fångat mitt intresse eftersom jag aldrig varit särskilt trendintresserad. Hur som helst så tycker jag det är betydligt roligare att browsa runt nu när det är kravlöst och dessutom har jag av någon anledning blivit mer intresserad av att analysera trender nu när jag inte är tvungen att göra det. Kanske behövde man bara ett break.
 
Jag tänkte i alla fall uppdatera med mina personliga favoriter från lite olika modehus och jag börjar med Lacoste. Enkelt och sportigt med en lite lätt futuristisk touch - precis vad jag gillar just nu!
Liz

love the sporty chic looks


http://hashtagliz.com

Anonym

Agree.