FUNDERINGAR PÅ MIDSOMMAR

 
Då var det snart midsommar igen. Det är fan helt sinnessjukt vad snabbt det senaste året har rullat förbi. Inte mig emot att sommaren är här å andra sidan. Jag började precis fundera på hur man ska klä sig detta året, på midsommar alltså. Insåg nämligen att jag kommer vara ute på resande fot (till Gbg, päronen och annat) ända fram till midsommar som firas i Göteborg, och att det kanske är läge för mig att for ones tänka ut någonting i tid istället för att gå och köpa nåt på Myrornas i all hast någon timme innan utsatt tid för fest. Jag gillar ju heller inte att bära klänning vilket ofta resulterar i typ ingenting alls alternativt ett besynnerligt försök att se söt och somrig ut.
 
Hur som helst - här är några idéer i alla fall. Ingenting som kommer hinna beställas eftersom allt kommer från Free People, men man kan alltid inspireras. 
Johanna

Nice!

Johanna

Nice!

MATILDA

Men vad fint :D

POW!!

Älskar Free People, lite för mycket om jag ska va ärlig hahaha! Men den där byxdressen va ju fett nice!
Fan nu vill jag ha den. ;)