THURSDAYS + SPY BAR

För er som inte redan hade koll på det så spelar jag skivor på Spy Bar varje torsdag. Om ni vill komma och hälsa på mig i fortsättningen är det bara att slänga iväg ett mail till [email protected] för lista, eller inboxa mig på facebook.
 
I torsdags var det Rodeo-fest med grymma Wasima som spelade innan mig och dessutom tog lite bilder. Jag glömmer alltid av att fota när jag klubbar så får hålla mig till att låna friskt istället.
Lissis

så fin du er!

Sofia

coola bilder!

Amanda

Hej!

Vi håller på att utveckla en nytänkande produkt för den stilmedvetne hundägaren och skulle därför vilja ha just Din hjälp att svara på några korta frågor. Enkäten vänder sig till hundägare och tar ca 3 min att svara på.

Som tack för hjälpen lottar vi ut 10 st trisslotter bland de som svarat!

https://docs.google.com/forms/d/18OzwUlzA7hgHLdn6oT0OyMN4aZ_7LeYe8V_ZROmF8t0/viewform


Tack på förhand!
Ingrid & Amanda

Rebecca

Så jävla snygg!!

Svar: <3
Amanda