HORSE JUMPING

 
Är hemma hos Mamma för tillfället och igår kväll passade jag på att hoppträna lite på hennes häst. Tror senaste gången jag hoppade var typ 2011 och innan dess 2006. Kul att det sitter i lite grann åtminstone, men helvete vad dålig kondis och lite muskler man har. Kan knappt gå idag pga abnorm träningsverk och var helt slut igår efter bara femton minuter på hästryggen. Har massa fler bilder som jag tänkte lägga upp men ni får bara en här så länge eftersom jag måste sätta mig och plugga lite. Later!
Julia

Häftig bild! Känner igen detdär med att inse hur mycket fysik man tappat när man kommer upp i sadeln igen, det är en speciell typ av muskler som krävs!

Linnéa

Måste känt härligt att komma upp i sadeln igen!

Linnéa

Måste känt härligt att komma upp i sadeln igen!

Tess

Det verkar grymt härligt! :) Kram

elin stridh

åh saknar hästarna måste rida snart :)

detnyagula.blogg.se

Härligt bild. Nu fick jag lite motivation att ta mig ut och fixa i ordning hästen. :)