CARPET BOOTS

 
Fick ett plötsligt begär efter dessa boots från Maison Martin Margiela. Har lagt ungefär tre timmar av den här dagen på att försöka lokalisera dem någonstans men det verkar vara betydligt lättare sagt än gjort - inte minst för att de kommer från vårkollektionen 2012. Till och med Ebay ekade tomt. Jag börjar nästan fundera på om man skulle kunna göra ett par egna med hjälp av en gammal persisk matta och några utslitna boots, men även det är nog lättare sagt än gjort och känner jag mig själv är det en typisk sådan sak som aldrig kommer gå i verket.
 
Det förvånar mig också en aning att jag föll för just dessa färgsprakande skapelser. Jag som trodde att jag fullkomligt grottat ner mig i det lite mer sterila spåret - med tanke på att mina typ hundra senaste inköp varit antingen svarta, vita eller gråa. Om ni av en händelse hittar dem på Ebay eller någon annanstans får ni hemskt gärna hojta så blir jag glá! 
shoes
JUNITJEJ

Coola!