CASUAL WEDNESDAY

Leather jacket Replay, hoodie Monki, jeans The Local Firm, sneakers Nike, bag Zalando.

Detta är förmodligen en av mina absolut vanligaste outfits. Hoodie, skinnjackan, något par av mina gråa TLF-jeans och sneakers. Länge leve bekvämlighet osv. Förresten har jag tidigare fått massa frågor om den här väskan från Zalando. Tyvärr har den några år på nacken och vad jag kan se finns den inte att köpa längre.. Trevlig onsdag!
Elin

Hej Amanda! Har du tips på veganvänliga bikerjackor? Har varit på jakt efter en hur länge som helst (som har hela kittet liksom, klassisk svart 70-talsstil med skärp osv) men hittar inget... Tack för en bra blogg!

Svar: Hej Elin! Jag vet inga på rak arm men jag ska absolut undersöka saken. Om jag hittar någonting bra kan jag lägga upp det i ett inlägg :) Tack för att du läser!
Amanda Berg

Amanda

Härlig outfit! :D

clara

Snygga byxor! :D

Eriiza

Schysst vardags-outfit!
Lite som jag brukar ha det, enkelt, men ändå säger
en del om ens stil. =)

Skön blogg för övrigt också!

frukallgren.blogg.se

Snyggt! Gillar din hårfärg :D

Hemma Hos Felicia

Verkligen snyggt! Fina bilder! :)

Joy Wagner

super härliga bilder! Älskar jackan!

Vill tipsa dig om att jag nu dragit igång min påsktävling om en bodymist från viktoria secrets. Hade varit jätte kul om du ville delta.

Kram på dig<3

Hannah

Kika gärna in i min blogg, ställ frågor också så det blir lite mer "fart" i bloggen! :) (http://miniwiini.blogg.se/)

P.S Just nu pågår det en bloppis i min blogg, du hittar nya/begagnade saker ifrån 50:- och uppåt. Kika gärna in och kolla om du hittar något som faller dig till smak! :) Du hittar allt på: http://miniwiini.blogg.se/category/bloppis.html

Robex Lundgren

gillar du musik, missa inte min blogg intervjuar band varje dag
http://ghgumman.blogg.se/
http://www.facebook.com/mosanmusikfriket?ref=hl

Exenzia

Supersnyggt :D

leonor broberg

snygg

Jessica

Fin blogg du har!
Dom skorna är ju hur snygga som helst!
Ha en toppen kväll!

ST

Du passade i dessa kläder.

Flisan

Fina bilder :)

Annster

Så fint och fina bilder :)

matilda

Åh vad snyggt!! Kram!

JENNYH - Mammablogg

Snyggt =)

Ellen

Gillar verkligen sista bilden! Och håret! :-)

Tommy

verka som en kul dag :)

Alina

Jeansen var sjukt snygga! :)

Saragunmarie

Älskar ditt hår!

Mirjam Wallmark

Snygg outfit, älskar din hårfärg!
kram

anna

riktigt snyggt!!

Mikxki

Riktigt snygg outfit :)