TÄVLING // VINN PRADA LG 3.0



Mina vänner! Nu drar jag igång en stor tävling här på bloggen i samarbete med LG med tre as-schyssta priser.

1:A PRIS: En PRADA phone by LG 3.0 (Värd 5500 kr)
2:A PRIS: 2 st biljetter till Stockholm Fashion Weeks premiärfest på Café Opera den 6 februari
3:A PRIS: Inbjudan till LG's förmingel innan Stockholm Fashion Weeks premiärfest, och man får ta med sig upp till 4 vänner. Under förminglet kommer dem att lotta ut en telefon till en av de som är på festen.

Tävlingsupplägg: För att vara med och tävla ska du först sprida länken till den här tävlingen (länk) på antingen din blogg eller facebook. När du gjort det skickar du ett mail till mig på [email protected], med en bild på dig själv i din absolut snyggaste outfit, och glöm inte att skriva ditt fullständiga namn. Nu är du med och tävlar!

Så koras vinnarna: Jag kommer välja ut tre finalister som alltså kommer vinna 1:a, 2:a och 3:e pris. Jag kommer publicera finalisternas outfits här på bloggen nästa fredag, där läsarna kan rösta på sin favorit genom att kommentera inlägget. Flest röster vinner (notis: jag kan se IP-nummer, så ingen kommer kunna rösta på sig själv flera gånger eller liknande) och vinnaren presenteras på söndagen den 5 feb efter kl 23.00.

Tävlingsdatum: Tävlingen startar nu och du måste lämna ditt bidrag senast nästa torsdag den 2 feb kl 23.00. Finalisterna presenteras alltså på fredag den 3 feb och röstningen avslutas på söndag 5 feb kl 23.00.

Om ni har några frågor är det bara att skriva en kommentar i det här inlägget, så svarar jag så fort jag kan. Lycka till!
Chanel Handbags

A duplicate watch offered by branded Replicas will be your wonderful possession.

tanya

tanya

tanya

R

Tanya

Katta

Johanna

Dzenita brkiiiiiicccccccc

tanya!!!

Anonym

tanya

lena...

TANYA