THROUGH THE PHONE PT 1.


Såhär såg jag ut imorse när jag vaknade. Hade somnat med smink, keps samt t-shirt på. Superfräscht.

Och såhär såg finaste Ingrid ut på bussen igår kväll.

Genom mitt sovrumsfönster.

Jag sov hemma hos Ingrid i onsdags och hade fotat hennes drömfångare mitt i natten. Minns inte riktigt varför.

Bästa The Local Firm hade visning på Berns.

Mitt nya projekt. Målar Olle Ljungström (visar er när den är klar).

Här ser jag fullkomligt menlös ut. Kände mig precis just så dessutom. Sjuk efter första dagen på modeveckan.

Längs vattnet nere vid Tanto där jag bor här på Söder. Älskar det.

Philip kom och hälsade på förra helgen. På långpromenad i vintersolen.

Baby i mitt gula sovrum.

Holland, Schweiz och Sverige på samma sittpuff. Andy och Chris kom hit från Hamburg samma helg som Philip och vi skulle gå ut.

Sekunderna efter det att Johan på jobbet lyckats hälla ut halva saltkaret i Lasagnen förra fredagen. Så ledsen.

Tror jag ska göra det här på veckobasis. Summera veckans mobilbilder. Nu ligger jag inrullad i mitt täcke. Ska skeda min cola-light flaska och se på en film. Imorgon är det tillbaka till verkligheten! Saknar dock jobbet lite.
Cassandra

Härliga bilder!

Så fin du var på den första bilden :)

Och du har en riktigt cool blogg.

Kram

Camilla

SNYGG du är! Dina ögon och dina fräknar... Galet!

Anastasia

Fina bilder!

Besök gärna min blogg!

luckyfourteen.blogg.se

A common blogg -

allt bra?(:

Sara w

Men herre, vad söt Ingrid var :D Har hon någon blogg? Kram!

JOSEFIN - CHASING THE HOLLYWOOD DREAM

diggar fjädrarna i håret! snyggt!

sabrina

du är så sjukt snygg så man dör lite.

Mirella

vad härliga bilder :D

kate

Bloglovin byte??

linnea

Härlig blogg du driver! Du kan räkna med en läsare till tjejen :)

Amanda

Vart har du köpt din keps? :3 snälla svara

Ida

Vilken fin header bild :D

AMANDA BERG

Sara W - Visst är hon?! elingrid.wordpress.com (länken finns även på hennes namn i inlägget).



Amanda - Den kommer från Gina Tricot faktiskt. KAP! 79 kr.



Kramar till alla!

Victoria

Fan vad snygg din kompis är!

Kristina Johansson

Jättekul inlägg! Personligt och roligt! Mer sånt här:)