STHLM.

Nu ligger jag på en tältsäng i min lägenhet på Söder. Det känns ju helt sjukt egentligen. Men bra givetvis. Nu ska jag lägga mig och se klart en film jag påbörjade på bussen, sen är det nog läge att sova. Imorgon ska jag lösa lite nödvändigheter till lägenheten, hämta lite saker och ha ett möte. Fint fint!
Mia

Måste säga att jag följt din blogg i flera år & länge tänkt att det vore grymt om du fanns här i Stockholm & spelade lite skivor då & då :)

Lotta

men vad kul för dig med sthlm!

Ylva

Hej! Jag har också precis flyttat till Stockholm kom igår kväll. Nu bor jag hos en kompis i en etta men letar boende och jobb. Vill bara säga att du är underbart vacker! Lycka till! Kramar!

Sandra

De går ju inte att läsa dina inlägg när fåglarna är i hörnet

Sigrid

Hej hopp. fler på söder awsome. lust å hänga så e det bara å plinga på. Fest imorrrn iallafall if you wanna come. mejla mig isåfall byee!