FADED.


Storstrivs i mitt nya hår.
Var hos Michael & Frisörerna i förra veckan. Så jäkla duktiga. Jag och Nat kommer lägga upp steg för steg artiklar på Modette, så får ni läsa mer om det då. Vad tycker ni?
catarina

jag tycker såhär; det var döläckert & du är förjävlaa snyyygg!

Martina

Jätte snyggt!

Lisa

rawwwrr snyyyggt!!!!

Filippa

ÅGUD vad du passar bra i det. JÄTTE fint!

Leona

Skitsnyggt! Passar dig riktigt bra.

Lovisa

Gud vad snyggt!

L

gal1 snyggt!!!!!!!!!!

Ellen

fy. fan. vad. snyggt. åh

johanna

SÅÅÅÅ SNYGGT! blev så avundsjuk på ditt hår och inspirerad av din stil i lördags på attitudemässan :D

rebecca

fasiken så snygg amanda!!

Sandra

åhhh, jag vill också färga mitt hår så!! Har planerat att göra det men inte kommit till skott.

sofia

Jäääävlar vad snyggt! Du är ju för himla vacker människa ♥

SARA

ÅH JÄKLAR, vad snygg!

Hanna

Helt galet snyggt!!

Sara

Tänkte skriva någonting väldigt oanständigt när jag skulle förklara hur snyggt jag tycket detta var! Så in i helskotta snyggt, SÅ vill jag med ha det när mitt vuxit ut lite!

Thilde

jävligt läckert

påminner om abby lee.

Malin

Damn!! Sjukt fint

bella

sjukt snyggt! :D

chrislyne

assnygg!

Linnea

verkligen supersyggt!! du är så vacker

Art By Tina/Tina Axelsson

Råvackert! Ångrar att jag trollade bort mina röda toppar när jag drastiskt färgade hela håret rött.

- pouline △

DAMN!

Sofia

Så grymt snyggt!!