HALLÅ HEJ.



Sitter på lilla våningen och letar lite ny musik till fredagens gig. Jag stoppar ner ingrid i resväskan och drar till Småland för att spela skivor då nämligen. Har suttit ute på Terrassen och jobbat hela dagen. Så himla gott! Funderar på att dra en liten liten städning också när jag ändå är i farten. Ser lite rörigt ut häruppe. Vad gör ni en dag som denna?
Djävulen

http://www.youtube.com/watch?v=GAkwl1zvivg

Sara

Hey! Vart i Småland? Bor i Jönköping men missade dig sist då det var på en studentklubb och ja, jag är inte student. Vore grymt att höra/se dig spela!

elin

finally en update men tackar som frågar; jag mest har utbildning i nytt växelsystem (ej något av det bästa jag vet), äter råstekt potatis med vitvinssås, kramar vänner, långpromenerar i storskogen i solnedgången & äter påsnötter i hasten för att hinna med tunnelbanan hem & kika lite bloggar innan jag måste jättesova för att orka morgondagen.

Amanda Berg

Djävulen - So you're back again?



Sara - I Hestra, på Högis! Kom kom kom!



Elin - Det låter mysigt tycker jag. Forsätt kramas!



Puss A



Sveriges sämsta band?

Ätit, sovit, läst bloggar.

Läser din blogg, inget jag ångrar :)

Djävulen

Djävulen är som en ibrottstjuv. Han föredrar att Ni inte vet om att han finns http://www.youtube.com/watch?v=ejorQVy3m8E

Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Hej!

Det är inget bra att röka!;)