AH MEN HEJ VAD GOTT.



Här sitter jag. Gör smygreklam för en iskall Pripps Blå Pure och lyssnar på Daft Punk. Har befunnit mig, inte helt ovanligt, i en gråzon. Har gått runt och kännt mig grå liksom. På insidan och utsidan. Just precis nu känns det tusen gånger bättre. Om ni vill veta vad jag har gjort idag så ska jag berätta det för er nu. Jag har ätit frukost på en sten utanför Philips lägenhet, tagit spårvagnen till Mölndal och fyndat en vit basker för 10 kronor på en secondhandbutik, åkt vidare upp till Johannebar där vi åt en asbra sallad och solade oss i blåsten samt gått till Liseberg med enda syfte att åka Atmosfear en gång till. Mest pga. Philips besatthet till den där attraktionen. Och det var väl ungefär det. Nu ska jag snart kila bort till Charlie för lite quality time och sedan drar vi ner till Överfeeling på Yaki-Da, givetvis. Det borde ni också göra. So long!
PussJorvas

Tyckte inte den dagen lät grå alls utan helt underbar :D

fröken svår

Alltså du är så jävla snygg!! Ge mig ditt utseende tack.

Victoria

du är så SNYGG!

Emelie

Hej

Rösta gärna på min klänning om du/ni tycker den är snygg =)



http://nelly.com/se/designyourdress/?obj=3F6GwUOPvS2XONgQex6lYZpNiTfFC0f6CYBytNDef3zsDU9iF2Jd#Gallery



Tack på förhand =)

A.

Liseberg! Yay!

Josefin

Du är så sjukt vacker..

elin

Gillar din stil! Jag är accessoardesigner som precis öppnat egen webshop. Välkommen förbi!

Alicia

så jävla galet snygg du är!!

A.

Hallå hoppas att du lever! :)

elsaa

upppppppppdatera tack. förövrigt är du bäst,cool,vackrast!! pöws