FOR SALE # VIRKADE SHORTS



pic 1. Angelicka Blick

Igår lyckades jag hitta två par av dessa virkade shortsen från H&M. En positiv grej med Hamburg - dom har uppenbarligen inte riktigt samma klädsmak som oss svenskar. How ever. Jag tänkte att eftersom dom är slut överallt hemma i Sverige och jag vet att det är många som letat efter dom, så köpte jag med mig dom två paren som fanns kvar. Jag har således ett par i strl 34 och ett par i strl 36 som jag nu säljer.

Vi kör budgivning fram tills ikväll vid tio tiden (jag säger till när det är stopp) och budet per shorts startar på butikspriset - 249 kr. Maila ditt bud, samt vilken av storlekarna du vill ha till - [email protected]!
Anna

De är så otroligt snygga, speciellt om man har lite brunbrända ben. Men jag tycker nästan de känns lite halvtrist att alla har dem nu.

Anonym

Hej jag är jätteintresserad av dom i strl 36. Om du inte redan sålt dom så hör gärna av dig till mig på min blogg. Kram

Anonym

Föregånde kommentar ifrån denna blogg

Matilda

Om 34 finns kvar är jag intresserad! Hör av dig snarast! Kram

Sarah

Jag mejlade men fick inget svar?

Linda

Finns 34 kvar? :)

dyana

Skulle jätte gärna vilja ha stolek 34! har letat överallt efter dom och verkligen krigat! Hoppas att jag inte kom för sent.

frida

finns 36orna kvar? xx

jeanette

innan jag mailar i onödan :P så tänkte jag kolla om du redan hunnit sålt iväg båda paren? :) för ja är intresserad

Linnea

Hej! Finns 34orna kvar?

evelina carlson

åh, dem är ju så fina!

Lisa

Jag antar att shortsen är slut men är dom inte det är jag väldigt intresserad av 36:orna

Rebecka

är suuper intresserad av shortsen!



har letat hur länge som hälst efter dessa!

har du 36:orna kvar?

hoppas hoppas, !