TOPSHOP SPRING 2010.





Fucking fab!
Topshop spring 2010 collection. Ser man till de enskilda plaggen är det kanske inte så jäkla bra. I alla fall inget extraordinärt. Men tillsammans ser det riktigt trevligt ut. Fastnade främst för den vita blusen här längst ner i mitten, och mjukisbyxorna högst upp till vänster. Jag älskar dessutom att mjukisbyxorna är en av vårens trender. Inte för att jag vanligtvis är någon extrem anhängare när det kommer till trender, men jag har redan samlat på mig massa göttiga mjukisar som med glädje används till ett par klackar och en liten skinnjacka. Komfort kan vara det bästa. Tummen upp!
Lotta

Älskar kollektionen, så jäkla grym :)

Sara

Nitjackan och leggingsen i mitten är inte att leka med heller!

mika

ja, det ser väldans fint ut :)

SOPHIA

åh vad mycket fint!

natalia

jag gillade den sista extremt mkt!

yes.

men helt seriöst.. belleofsweden.com, hon kallar jolin för fnask. och jessthesuperwoman.blogg.se går runt och kallar alla för horor. även dig och jolin , flera gånger på bussen och till folk på stan..

A-K

Shit, as-snyggt ju!

shirins

alltihop var sjukt fint! om allt det hängde i min garderob imorgon när jag vaknade skulle jag bli så jävla lycklig..

JOSEFINE- Meandmymusic

Jag har inte råd att älska Topshop...Fan! Älskar topshop!

Clara

asfina grejer! särskilt nedre raden.

babby

Jag fastnade HELT för byxorna längst nere till vänster! WooooW!

Malin

Mmm, jag gillade det här.

Emma

Jag håller med, det ser lovande ut:helheten

hanna

fan va snyggt! alltihoppa<3

h

som sagt: tummen upp!

Blue is in Fashion this Year

Great collection!



You've been featured on a collage post on my blog, ciao :)

* K Y S S A R

Fan vad snygga! Byxorna högst upp i mitten gillar jag bäst, men det är för att jag är så kass på att matcha avencerade kläder hahaha det skulle man vilja lära ig. "hur tänker du" ? haha :)

maria

fan vad snyggt alltihop!

alice

alla var väldigt snygga ! ;)

Melanie

mi lajki laajk! ;D hehe

P.S. Du borde skriva mer oftare! ;-) puss

Gabriella

För fina kläder