TJOFRÄS!



Hola bananas! Idag har jag jobbat. Hade min första deadline vid lunch. För vad får ni veta på måndag. Jag är fantastiskt glad i alla fall, och jag tror det kommer bli grymt bra. Riktigt skön start på året. Nytt jobb, ny lägenhet. Snacka nystart. Ikväll blir det middag med damerna, sen ansluter vi med b-friend och Petra för en go barrunda. Bilden är förresten från imorse. Försökte fota min outfit på egen hand, men det gick åt helskotta. Hade i alla fall min fuskpäls från H&M och lite annat smått och gott. Kram!
kajsa

Älskar din hårfärg, har du färgat de eller föddes du med den färgen ? :)

Ema - Metalälskare och Fotonörd

dina ögon<3

Emmy Söderberg

Du har så grymt fina ögon måste jag säg!

emmakarin

Hejsan! :)

rösta gärna på mig till veckans blogg ( nr 3 )



www.ffaannyyf.blogg.se

Olivia

Vad härligt med en riktigt nystart! :)

Emelie

Hej Amanda! Vad heter läppglanset/stiftet du använder? Tacksam för svar :) .

Anonym

härligt med kanonstart på året! tänka också peppa dig att fortsätta resumén på 2009, hur var mars? hoppas kvällen blir finfin! :)

Elin

Väldigt vackra ögon har du. :) har du en tatuering på handleden? kramis, Elin..

Nora

dina fräknar är så jäklans snygga!

L I S A

älskar verkligen bilden!

angelica blick

snygging!!

Louise

måste bara säga att jag gillar din blogg skarpt! :)

hanna

snyggooo!

tove

När kommer fortsättningen på din årsresume? Din blogg är förövrigt skitbra!

Askungen

Gilla kortet!

Miki

den pälsen är så himla fin!

Anonym

YOU ARE ABSOLUTELY GORGEOUS! I really love your blog and look how pretty you are! You're my idol - for sure.



Keep up the goodgood work! Ps, how old are you?

Felicia

Fyyyyfan vad du e snygg!

Anonym

vad hände med "jag ska sammanfatta mitt år"?

hanna

Vad jobbar du med?? :)

TUVA - EN GRÄSTUVAS VARDAG :D

Åh vad roligt att jag har hittat tillbaka till din blogg!

Var dagligen inne på den för 2 år sedan.

kul kul! :D

Polly

tjoflöjt! hurra för din blogg! den är kalas bra :D <3

Johan

Hejsan, fin blogg du har!



Intresserad av bra läsning, äckligt starka åsikter samt en och annan uppenbarelse?

Kolla in min och min kompis nystartade blogg!



Varning, ej för klena människor