T R Ö T T S O M I N I H E L V E T E .


Foto: Malin, Nikon D40

Jag är helt jävla sinnesjukt trött. Mitt huvud känns som ett russin (då snackar vi euroshopper, dom är riktigt små och skrynkliga) och förut när jag kom hem slog jag in mitt personnummer istället för portkoden. Det tog mig två försök innan jag förstod att jag var HELT FEL på det. Men nu är jag i alla fall inne. Mjukar upp min sargade kropp med en kopp te och snart blir det havregrynsgröt och bananas. Ikväll är det ju Ladies Lounge och jag tror det kommer bli riktigt bra. Måstebarapiggnatill. Check!
Sara

Du er rå!

klee

nice headband!

mickis

såå vacker

Mariabr

Hejsan, jag och min pojkvän funderar på att skaffa en hund, och när jag såg den helt underbara hunden under ditt september inlägg så vart jag kär i den, även min pojkvän, vi är väldigt nyfikna på att veta vad det är för ras å och den kommer vara liten ellelr blir det en stor hund? skulle vara guld värt om du kunde svara. tack på förhand. mvh Maria

amanda

jag måste bara säga att jag älskar din blogg! fortsätt med det du gör, du är bäst!

Mimmi

Jag vet inte om du svarar på kommentarer men jag gör ett försök. Du har ju satt i en röd hårförlängning, men inte är du rödhårig i vanliga fall? Har du färgat det själv? (med vilket märke isåfall) eller gjort det hos frisören?



Mimmi i Borås

Lollo

åh jag vill gå på ladies lounge ju!

AnnaJohanna

vad har du för storlek i din jacka från glitzy? puss

lou

Det är sjukt hur vacker du är!

Johanna

huvud som ett russin låter inget vidare du. Hoppas du hade en bra kväll!

Terese

Men du är grymt snygg iaf!

esmeralda

KVINNA DU MÅSTE SVARA PÅ VILKET ROUGE DU HAR!!!

elin

du är ju så sjukt snygg !

tilde

hur får man ögonen sådär galet snyggt sotiga?!!

Elin

Riktigt snygg sminkning! :)

cherrie

du är ju förfan äckligt jävla snygg, jeez!