Sepia.


Tjena webcam.

Har egentligen inget vettigt att skriva alls. Sitter och lyssnar igenom en jävla massa videos med diverse sånginspelningar som har gjorts med min näst intill värdelösa webcam under det senaste året. Kanske något som läggs upp på bloggen. Om jag hittar något vettigt. Vi får se.
Jennie

Ja, lägg upp något skoj så man får sig en skrattattack ;)



Roligt med gamla godingar!

Josefine

Åh! Va extremt stort fan av dig när du bodde i smögen osv, läste din blogg ungefär hela tiden. Sedan flyttade du till göteborg, bytte blogg osv osv. Nu har jag hittat tillbaka till dig Amanda. Och jag är glad för det. Du inspirerar mig och du är sjukt vacker. Tack för en jättebra blogg!

Mini

Sötis! Tycker du ska följa med jonnis till skåne ;)

Petra

Hej! Tidigare hade du en webbshop där du sålde peruker mm. finns den kvar fortfarande?

ifrank

Du är så söt. så söt. så fin!

Johanna

sötnos!

Louise

Vilket sammmanträffade! Har precis vikt ut dej i en human-video på min blogg. Ja, självklart vill vi se mer. Jag tänkte du skulle söka till idol.. de hade vart skogskul!

Amanda

Ja, lägg upp lite klipp. det är alltid kul! :D

johanna

du kommr säker på något bra

Jessica Rewnell

gud va snygg bild på dig:)

Angelica P

Du passar så mycket bättre i brunt hår tycker jag! :)

YAIYA

åh så vacker du är