P O W E R Y O G A .



Mobilbilder.

Jag säger då det. Herre gud vad jag är sliten idag. Ansiktet känns helt mosigt och svullet, ögonen är trötta och håret vill jag inte ens disskutera. Bildbevis finns överst. Jag somnade klockan nio (!) igår kväll, men en jävla massa timmars sömn hjälpte tydligen inte mitt yttre. Snarare tvärtom. Hur som haver. Träningskläderna är på, för nu ska jag och Jonna iväg på power yoga. Det ska bli så himla skönt. Jag skriver när jag är hemma igen! Puss.
Sica

Ja oj, sliten var ordet :) Men hey, såna dagar får man ha. Det blir nog mycket bättre efter power yogan!

Alabama

Trams. Snyggve ju.

Kim

Sliten..? Knappast, snygg ju! :O :)

Melissa

Är det din naturliga hårfärg eller är det färgat? isf vilken färg och nyans? SKITSNYGGT JU!

Anonym

du är mycket snyggare utan en massa smink