N Y A S V A R T A .


Pic: Jonna

Att skriva på natten är lite som det nya svarta. Åtminstone om man heter Amanda Berg och helt plötsligt inte hinner blogga på dagtid som normala människor. Nej då. De senaste dygnen har varit lite lätt kaosartade i min arbetstillvaro. Idag har vi haft plåtning hela dagen. Min hjärna har varit förvirrad likt ett höns som precis fått sitt huvud avhugget (det sägs ju att kroppen fortfarande springer runt, typ). I övrigt har min kropp rört sig i slowmotion, fast ändå snabbt. Märkligt det där. Hela dagen känns som något vi gjorde förra veckan, typ. Dimma. Från elva ikväll och fram tills alldeles nyss har jag snurrat skivor på Parkan här i stan. DAIS. Don't ask I'm super. Fortfarande jävligt dimmigt. Det är något som allt som oftast händer med mitt psyke när jag blir stressad. Ett tungt disigt moln liksom flyger på mig och slukar mig som om jag vore fiskmat i ett akvarium. Som ni märker befinner jag mig i molnet just nu och vet inte ens vad jag skriver. Bäst jag slutar. Jag är så jävla jävla jävla trött. God natt fina ni.
maja

JAG ÄR FORTFARANDE VAKEN :)

Mikaela

Hej Amanda! Jag har alltid undrat hur du sminkar dig när du har sdåär snyggt sotade ögon.. skulle inte du kunna visa vad du användeer för smink och hur du går tillväga i ett inlägg?

A

Hörru, jag vet att du är ung, stark, jävligt driven och att mycket av allt du gör säker går av bara farten men glöm för bövelen inte att känna efter hur du mår emellanåt! När det börjar bli dimmigt är det nog dags att börja tänka. I bästa fall slutar det med dålig hy och mörka ringar under ögonen, i värsta fall springer ud rakt in i väggen.



I all välmening, KRAM!

Sara

Hej Amanda! Gillar din blogg :) Ska upp till Göteborg i helgen och undrar om du kan tipsa om några bra uteställen om man är fylld 19 år och danssugen? :)Ha en bra helg :)

emilia

du är så otroligt snygg! har precis färgat håret rött, ungefär som ditt för jag är så otroligt avundsjuk på ditt utseende :P började läsa din blogg för ett tag sen och läser den jämt nu! jag går andra året på media och vill bli fotograf, så jag har sett fotona från dina fotograferingar och blir otroligt inspirerad! :) tack för din fina blogg!

FFJIDAA - Frida Lindström

Fin blogg. :)

babby

Jobbar du på parkan? Känner en som ganska nyss börjat där! (Eller iaf e bekant med... =))

majjah

sjukt fin blogg.

har du lust att följa min?

så kan jag följa din :)

Bea

Hej Amanda!

Jag har en liten fråga till dig bara.

Jag vet inte om du kommer ihåg det, men för nåt år sen så brände ju du ansiktet när du skulle blåsa ut ett stearinljus, och fick massa sår i ansiktet. Stackare. Men för att läka dem så använde du en aloe vera kräm om jag kommer ihåg det rätt? Minns du möjligtvis vad det var för aloe vera produkt du använde då?

Tack på förhand:)

Kram Bea

tessa

haha du får säkert höra detta ofta men jävlar vad du är lik lindsay lohan? eller är det bara jag? hah shit

kate

you look a bit of Lindsay Lohan in this picture =)

cindy'

gud , vad fin du är ! ^^

Emma

Du sminkar dig så otroligt fint(!) så skulle mer än gärna vilja att du delar med dig om hur du gör. :)

Jag har inte så avlånga och fina ögon som dig men vet att man kan sminka sig snyggt så att ögonen inte är så "runda" och tråkiga längre. Har du några förslag?

Jätte glad för ett svar,

ha en toppen dag.

Kram.