M O N D A Y .

Toodels. Jag befinner mig för närvarande i Båstad. Skulle egentligen åkt tillbaka till Götet idag, men vi bestämde oss för att stanna en dag till istället. Det är verkligen jätteskönt att vara ifrån stan några dagar, hämta nya krafter och sånt. Tänkte snart dra ut på en powerwalk i duggregnet, och ikväll blir det pannkakor. Vad ska ni göra idag?
Matilda

Åh, vad skönt att inte behöva stressa tillbaka! :) Och pannkakor har jag minsann med gjort idag, avslutade ett planeringsmöte inför en stor uppsats med det... Mums!

* K Y S S A R

Jag ska fika med en vän och sedan låta en kille sköta min jäkla dator haha. Jag kom på att jag måste sluta leka proffs i sådant som jag inte kan. "Fake it till U make it" funkar inte i IT-världen =(

Hilde

Trene!

cornelia

bara njuta av att vara "sjuk" och titta runt på bloggar och självklart tvn!

Caroline

Jag åkte hem från Götet idag :P

Emma Hiltunen

jag ska kolla bio, passar good i sånt här skitväder!

Hugo von Stjärtpet

oh fräknar <3

Belle

snyggsnygg! idag har jag inte gjort många knop du.. målat naglarna. ;)

Anonym

snyggg. jag ska plugga till ett matte C prov. skjut mig.

Johanna

du är tjusig du. Jag kollade på harry potter igår och bölade.

BELLA

SKÄNK LITE FRÄKNAR, SÅ BIDRAR DU TILL EN BÄTTRE UPPVÄXT, HAHA!

johnny h fresh

snygg du är :)

josefine

åhnej!! vad fin bild!

Lisa Jaja

Fränkar är coolt på vissa tjejer :D

Anonym

SKITSNYGGA FRÄKNAR. har mer fräknar än vad du har men jag sminkar ofast över dom, du inspirerar verkligen mig att kasta den där jävla smeten man har i ansiktet :)