M E R M I L A J K I .

Ett annat smycke från min Mi Lajki kollektion. Tra la la. Just nu tittar jag på faddergalan samtidigt som jag försöker jobba lite, och tänkte snart hoppa in i duschen. Mer intressant än så blir det inte just nu. Ciao!
Thelise

Utrolig stilig!

Josefin

Den där gillade jag super mycket :D

Anonym

gud vad snyggt!

sophie

Fyfan va snyggt!!

Hanna

Det var ju skitsnyggt! :D

Ebba

FAAAAAN VAD SNYGT!!!!!!!!! Herrejävlar!!! MÅSTE KÖPA!

Moa

Gillas verkligen :D

michaela

Gud så snyggt! Kan man köpa de här i USA??

Anonym

Du borde lägga in fler outfits, skulle uppskattas väldigt mycket :D

Natha

så häftigt!

Anne

Riktigt fint. Nu tycker jag att du lottar ut ett sånt där TILL MIG så jag också får vara snygg! =) Riktigt jävla skit snyggt måste jag säga. Bra jobbat!

Emma

grymt snyggt!

Becca

Coolt!

annna

Hej kolla gärna in årets JULLÅT "Äntligen är det Jul" med discocrew



http://www.youtube.com/watch?v=6zl9br6zSgo&feature=subtivity

johanna

kollade också på faddergalan

Fanny

Underbart!

johanna

skiit fint jag kollade på det idag men visste inte att det var du som hade gjort det först innan jag kollade :) jättefint iaf. kram