SUPREME.


[Acne, 1595 kr]
Jag bär inte klänning särskilt ofta, men jag har en förkärlek till skira material och pastell färger. Förmodligen för att jag älskar att blanda hårt och mjukt, vilket är enklare om man utgår från det mjuka. Klänningen från Acne här är fantastiskt fin, och jag skulle gärna kombinera den med ett par boots och massa kedjor och svarta detaljer. Fint!
Sica

Älskar också blandningen mellan hårt och mjukt och matchningen som du nämner till klänningen skulle vara superfint!

emelie

sjukt fin till brunbrända ben! : )

Madeleine

Shit vilken fin, tänker också köra me sånt ivår, massa söta klänningar matchat med tuffare ytterplagg

Matilda

Sjukt fin! :)

lisa

kommer vara sjuk snygg! Framförallt med svarta detaljer till ja!

Pierre

Hej!



Trevlig blogg du har! Lös gärna dagens tankenöt på min blogg: http://klippans.blogg.se och ha chansen att få din blogg länkad imorgon! En ny chans varje dag.



Passa även på att kika in dagens humorinlägg och få dig ett gott skratt såhär på kvällskvisten. Sköt om dig! /Pierre

NoirAngel

Söt!

I s a b e l l a V

Åh, såååå sagolikt vacker! <3

malin

jättefin klänning! :)

KRISTIN

hur fin som helst - men kanske liiiite för dyr för min plånbok dock..

Charlotte

Jag älskar klänningar, tycker inte att man kan ha på sig klänning för ofta. De där var dessutom jättefins, kanske är det dags att pröva oftare ;)