P L A Y T H A T F U N K Y M U S I C .


Gårdagen innehöll rock, boogie wonderland och några för många Jack Daniels. Spelade skivor på Pepe's. Fick mutor för att spela 70-tal, därav boogie wonderland. 70-tal kan jag leva med, det kan vara rätt gött med lite old school disco, men fyfan vad illa jag mår när jag måste snurra på dom där gamla dängorna som alla älskar och jag hatar. Näe. Jag håller mig helst till house och fin gammal hederlig rock. Well, nog om det där. Ikväll är det dags igen. Försöker tagga till lite, äter lite choklad och tittar på Anna Ankas jul. Jag kan inte låta bli att garva lite inombords när jag ser på det där. Later hörrni!
Sica

haha, det är inte lätt att vara DJ inte.

hanna

lägg ut lite låt tips vettja!

ninni

tjusig bild hörrö. vill med vara DJ, verkar skit kul.

pernille

hvilken farge er det du bruker til å farge håret ditt med? kjempe fin, er selv rødhåret og vil nå farge det lysebrunt.

Ewezi

gillar bilden

Fredrik

Hur är det nere på Pepe's nu under "resten" av året? Bra drag även under vintern?

Josefin

cool pic :)

Maja

Kan inte du berätta lite hur det gick till när du började spela skivor o sådär:) Vore kul o veta!

Sofia

var kommer din mössa ifrån? så himla mys!

andreas

Mycket bra musik du spelade:)

nea

kan inte du tipsa om hemsidor som säljer kläder, skor eller smycken och som erbjuder postförskott eller liknande? (:

Mandy

Härligt att höra att det är fler än mig som diggar anna ankas jul haha ;D

Emmy

Följ min blogg så följer ja din!:)

johanna

verkligen jättefin blogg!:)

jeanette

Du är verkligen hur snygg/vacker som helst.. älskar att du är lik/påminner om lindsay lohan!!

maria

cool bild:)