Bubblande berusade.



Foto: Jag (sony cybershot)

Sunday. Natten på bodegan var mycket trevlig, vilket resulterade i att min söndag dessvärre varit ganska seg. Vi gick till Sand och åt brunch. Åkte upp till lägenheten och körde iväg de sista möblerna. Finito. Tanken är att vi ska flytta till stan idag, men vi överväger att åka imorgon istället. Sjukt trötta. Har det hänt något spännande i helgen?
Emma

Snygg!

DIRTY NAILS.

Rockmode, stiltips, outfits, shopping och inspo hos DIRTY NAILS - http://dirtynails.blogg.se

Jennie

Inte direkt spännande men oerhört roligt har vi haft det :) jag o sambon alltså.



Ska du flytta? :D

KollaBloggenOchSe :)

Skön klädstil du har ! 8'D

jennilie

Ja jag har varit på en öppen casting och sökt en statistroll till en kommande film :)

charlotte

det är tröttande att flytta, skönt att du har det färdigt nu



själv har jag varit och tittat på Polo idag, det var jättekul :)

Maria

Åh gött med brunch!



Boråsbloggarna

http://borasbloggarna.se

Sandra

Vilket program redigerar du dina bilder i? För att få dom att se "gamla och slitna" ut, hur gör du? :)

Aleksandra

åh! Vilken scratch texture använder du till dessa bilder - gillar´t! Kram Aleks

malin

gillar verkligen den översta bilden:)