Getting high!

image191
Högt ska det vara! Vad gör benen snyggare än ett par riktigt höga skor? Underbart, men kanske inte alltid så bekvämt.
Men som ni alla vet, ska man vara fin får man lida pin, och visst är det viktigt att kunna gå snyggt i höga klackar? Övning ger färdighet! 
Städa, diska och häng upp tvätten hemma med klackarna på, men akta stilettklackar på trägolv, satsa på grova klackar inomhus istället så slipper du förstöra golven. Här är några favoriter från style.com!


Oscar de la renta, Lanvin, Chloé och Prada
- bilder från style.com
Sandra

Ja man får så snygga ben. Det gör särskilt skillnad på en kortis som jag :-) Dock är det lite jobbigt att ha så höga...

Sofia

stuprör + pumps är nog det bästa som finns :)

Fröken SötSur

Jag har köpt Scholls party feet och de har räddat mina fötter;)

Lotta

Åh vilka fina :)

Louise

Snygga skor

denise

Sådär höga skor skulle jag aldrig klara av o gå i . max 5cm klack . Hur ska man annars kunna röra sig? :P

Madde

Det är så coolt men gör så ont att gå i! ;)

madde

Jag älskar höga klackar,
det är så fint fint fint!
Dessvärre har jag aldrig sådanna
höga klackar för jag är tillräkligt
lång som jag är ;)

nathalie

de blå var snygga !

Emma

man får riktigt läckra ben i högklackat!

Anonym

dem med ormskinn var riktigt snygga

Anonym

dem med ormskinn var riktigt snygga

Mill

Yes, höga klackar ska det vara! Det lyfter vilken outfit som helst.

Anna

Hej hej, jag vill bara tipsa om en purfärsk nätbutik som finns ute, www.lovelyvintage.se. Ha det bra// Anna

Johanna

Hur snyggt som helst!

matilda

Höga klsckar är underbart men inte lika underbart på folk (inklusive mej själv) som inte kan gå i dem haha :)

Ebba

Jag älskar höga klackar!

Felicia

Höga klackar är skitsnyggt,men opraktiskt i en skola med tusen trappor och noll tid :P

cizzi

undrar hur lång jag skulle bli i sånna skor... säkert 190cm i alla fall. gah!

johanna

högt är snyggt.
men kanske inte för en 14 åring. haha ^^,. :D.i want to weaaar it! ;D.

Lina

Vilka härliga färger Lanvins och Pradas klackisar har! Come to mummy ;)! Kramis!

Jess

de två sista är inget jag skulle sätta på mig... men de två första är grymt snygga! GE MIG(:

Kim

Älskar den från Lanvin!

Ester

Måste lära mig att gå i så höga skor!
Som du sa träning ger färdighet! :)

elvira

har du något tips på billig seconhand i göteborg? ska dit på onsdag och det känns som att du har koll :) hihi! du är jätteduktig måste jag bara säga också!! keep up the good work!

PrettyInPink

oh...jag är så kass på att gå i klackar..men det är så snyggt..

Nathalie

Jag känner att jag behöver lite övning för att klara av de riktigt höga klackarna. Just nu funkar typ 6 cm för mig. :P

Mirre

mina favoriklackar kommer lanvin och några från YSl.. grymt heta! :)