Blått á la Oscar de la Renta.

image194

Som ni kanske har förstått den senaste tiden, så är jag ett big fan av blått i alla nyanser. Kleinblå, kornblå, koboltblå, ultramarin, coelinblå - you name it! Blått är en underbar färg på alla sätt och vis, lättmatchad, passar de flesta och så vidare... Jag har i alla fall spanat runt lite och kommit fram till att Oscar de la Renta är en höjdare när det gäller blått! Love it. Om jag vore rik vore jag blå... Njut och inspireras!


Bilder från style.com
Angel

blått e fint

Malin

Blått är flott!

Sandra

underbara klänningar!!

Felicia

Fina klänningar i mängder.Vill ha!

fiorella

tack det var gulligt sagt :)

Frida

Gud så fina bilder det var. Jättesnygga kläder! :)

Joy

Det finns en riktigt snygg blå tunika på Gina Tricot :)

phuong

du, precis sån blå ska det vara! Tycker om det lika mycket som grönt, och jag ÄLSKAR grönt.

madde

Klänningarna var jätte fina :)
Dom ser somriga ut och piggar upp!

Anna

Kommer bli en underbar sommar! Man får lite tid att lägga på en fin bränna och sen matcha huden med blått, blått, blått... Lovely!

Maria

måste hålla med dig amanda, blått är hett ! ;)

Sofiie

Jätte fina klänningar, blått är riktigt snyggt !

Sofia

Kleinblått är riktigt snyggt, på rätt personer!

Fröken SötSur

ååh...jag älskar också blått!

Johanna

ohh, jag älskar oxå blått. Min balklänning ska faktiskt vara blå och jag har sytt den själv.

Emma

snyggt!

Elin

Mycket fint med blått. Det piffar upp rejält tycker jag!
Kram Elin

Elin

Blått är riktigt snyggt!

Elin

Blått är riktigt snyggt!

Nathalie

Fint med blått :)

Hanna P

en blå klänning till balen kanske vore rätt, det måste nästan vara färgen jag passar bäst i. Ingen som säljer liknande klänningar i lite lägre prisklass?

marie

hej! hoppas verkligen att du kan svara på detta :) jag må vara dum, men jag förstår inte hur man gör så att man har bilden BREDVID själva texten. när jag gör så blir alltid bilden under eller över. hur gör jag? skulle vara väldigt tacksam ifall du kunde svara i min blogg! kram!! ps. gillar din blogg och dina outfits!!

alma

blått är flått! ;D den sista klänningen är sååå underbar! tänk om man hade 3000 euro skräpandes i plånboken... suck! kram kram :D

matilda

Åh älskar blomm klänningen!

matilda

Älskar blomm klänningen och den längst till höger!

matilda

Älskar blomm klänningen och den längst till höger!

matilda

Älskar blomm klänningen och den längst till höger!

matilda

Älskar blomm klänningen och den längst till höger!

Jenny

Måste bara beröma din sköna stil. Så snygg.
Tänkte även utmana dig (och alla som läser detta) att visa upp 3 sommaroutfits som du kommer satsa på / använda i sommar. Kul att se din stil a la sommar 2007.
Här är utmaningen:
http://omalltochinget.webblogg.se/1176225181_utmaning__sommaroutfi.html

Annika

Åååh blått :) Ingen otippad favorit kanske..

Annika

Åååh blått :) Ingen otippad favorit kanske..

Britta

Jättefint med blått! :)

Anonym

blått är så himla fint :D

Johanna

Blått är riktigt snyggt! Beställde nyss en blå klänning från H&M och är också på jakt efter ett par kornblå strumpbyxor!

Mirre

Jag älskar Oscar..det är hans fel att jag är beroende av klänningar hehe :)

Mini

Blått är finfint!

elin

verkligen snyggt. Speciellt den klarblåa intensiva färgen -me like! Skitsnygga klänningar har du hittat oxå. Kan man få mera ha begär!!??

alma

blått är flått ;D den sista klänningen är såå underbart snygg! tänk om hade 3000 euro skräpandes i plånboken... suck! puss och kram :D

Jenny ( Bloggen Blue Dreams)

Jättefint, älskar verkligen färgen blått :)

Michaela

Klännigen på den stora bilden åt höger var grymt fin :)

Kelly

Älskar verkligen den färgen! :-)