Amanda i Lysekils Posten!

Lp1Papps mailade det här till mig igår :)
Jag var med i LP i torsdags. Kul!
Haha, okej den stora bilden är väl kanske inte den mest smickrande, men jaja.
Fick till och med en liten notis på framsidan, fräckt.
Om ni vill läsa texten så tror jag det ska funka att klicka på bilden så syns texten helt okej.
Är lite småfel här och där såg jag (från LP's sida) men vad gör det. Sminktest skall vara sminktips t.ex.

Trevlig läsning ;)
Kram Amanda ♥



image180


Johanna

Vad kul! Stort grattis till andraplatsen! Måste bara fråga, hur länge har du bloggat?
Kram och glad påsk!

Elin

Kul!
Du har en riktigt snygg blogg. Glad påsk!
MVH Elin

Mini

Vad kul tjejen! :)

felicia

Vad kul! :) grattis!

Felicia

Åh du liknar lindsay när hon ser bra ut=)

johanna

najjs.
dt var du ju väärd ;D.
fast vad är Lp för något? en tidning i Lysekil eller? ^^,.
glad påsk :).

sofia

Vad roligt :)

fröken Främling

grattis grattis grattis tjejen, det förtjänar du! tyvärr var artikeln för stor för min bildskärm, kan inte se nedre halvan av texten =/

lala

fröken främling, tryck F11 så kan du dra ner texten :)
amanda, grattis, du är grymt ball och jag älskar din snygga blogg!

phuong

Jag tycker att du borde vinna...

Sandra

Åh vad kul! :-)

Linda

Va kul! =)

matilda

Va kul :) Glad påsk

Lotta

Åh vad coolt!! :)

Anonym

Va skojjigt , :)

marie

sweet!

Angelica

Roligt för dig, och välförtjänt. Det är en riktigt rolig blogg du har och dina fynd intresserar mig stort, det har blivit en daglig rutin med ett besök här. Så tack så hemskt mycket för en bra blogg!

Sofia

kul!

Siri

Kjempe hyggelig å bli intervjuet da! :)

Caroline

Va roligt! Du förtjänar uppmärksamhet för din blogg för den är jätte bra! Du, har jag helt fel eller har du ett par ballerina med liten klack från indiska? Jag tycker nämligen att dom verkade vara så hårda och osköna så jag undrade om det går över när man har gått in dom lite?! Kram Caroline

Kim

Va roligt! :)

Jess

wow, vad kul!!! äsch.. jag tycker du var GRYMT SNYGG ju :D

Felicia

Gud vad roligt :)

Käthe

Vad skoj!! :)

sophie

va kul! grattis=)