TÅGLUFF I EUROPA

 
Hej alla! Nu var det ju ett tag sedan vi hördes och jag har haft fullt upp med skolan och alla kurser som avslutas nu. Äntligen är det klart och jag känner mig lite lättare. Jag ska fira att vårens kurser är avklarade med gott resultat (stolt över mig själv!) genom att dra iväg på tågluff genom Europa med min bästa Elin. Bättre sent än aldrig. 
 
Vi drar till Berlin idag och fortsätter sedan till Paris och Bretagne där min plastsyster bor, Bordeaux, San Sebastian, Toulouse, Antibes, Genova och lite andra oplanerade destinationer i Italien för att sedan avsluta resan i Florens. Om det finns möjlighet får ni en update - annars har jag förinställt några få inlägg och lovar att återkomma med bilder när jag är hemma igen. 
 
Om ni har några tips på sköna ställen, sevärdheter, restuaranger, klubbar, boenden eller allt vad det nu kan vara så får ni gärna hojta!
 
Kram och puss!
Johanna

fin bild!

Spell Mink

aaah så härligt ni måste ha!

Olivia

Åh, jag minns när du precis hade börjat blogga och jag tyckte du hade sån häftig stil. Nu snubblade jag in här ett par år senare och tycker du fortfarande är lika inspirerande! Så jäkla grymt med en "modebloggare" som sticker ut ifrån mängden och har en lite udda och egen stil som både syns i blogginlägg och "outfits". Keep it up, tycker du är grymt inspirerande!

Svar: Tack! Vad glad jag blir! Hoppas du fortsätter snubbla in lite oftare ;) Kram
Amanda Berg