D O N E .





Pics från mobilen.

Mother fucker vad ont det gjorde. Yogan alltså. Jonna hade träningsvärk efter gårdagens body pump, och jag är troligtvis en av detta avlånga landets ovigaste personer. Men det var kul i alla fall. Skönt efteråt. Efter yogan ställde vi oss på crosstrainern en halvtimma, och sedan körde vi lite träning på core bollen. På bollen blev Jonna lite lycklig i själen eftersom hon insåg att hon mött sin överman i sämst-balans-i-hela-världen. Jag, alltså. Vi avslutade våran härliga morgon med en banan och en kaffe på Max. Sedan promenerade vi hem.

På bilderna kan ni skåda två saker som jag tycker att ni bör lägga märke till. Ett - jag är jättesnabb i trappor. Det ser man klart och tydligt på bild ett. Två - Jonna var väldigt snabbt klädd idag. Hon hade tillomed på sig en "praktisk väska". Ryggsäck alltså, fast det får det tydligen inte heta enligt Jonna själv. Jag tror bara hon försöker mörka att hon faktiskt bar ryggsäck. Eller skolväska, som jag skulle vilja kalla det. Det var de! Nu ska jag göra lunch. Kycklingsallad. Puss!