THUNDERSTRUCK SHAG JACKET

Shoppar nya kläder extremt sällan (secondhand dessto oftare) och har helt lagt av med nätshopping och ebay-fyndande av någon anledning. Kanske för att jag redan har så jävla mycket skit i garderoben och att jag dessutom har blivit betydligt mer svårlurad när det kommer till förhastade inköp. Tänker hundra varv extra istället för inget alls. MEN eftersom jag tyckte lite synd om mig själv idag OCH dessutom hittade webshopen som säljer den fluffiga jackan som legat och läskat mig på en av mina Pinterest boards ett tag, så fick det bli en liten beställning. Han knappt märka det själv och tänkte absolut inte hundra varv men det gör ingenting för jag är jätteglad att den kommer och ska bo med mig. Precis vad jag var på jakt efter dessutom. Fin visst?
 
Om någon annan blir jättesugen på en likadan så finns den på Lovestoned och har gått ner lite i pris eftersom den är på rea. 129 euro får man punga ut och den finns även i svart. Keuwl, nu e jag glad igen!