CLASSIC HIPSTER

 
En liten illustration jag gjorde när jag inte hade något bättre för mig på tåget för ett tag sedan. Har annars varit rätt dåligt på tecknarfronten. Ska försöka komma igång igen, men det är så svårt att komma sig för när plugg och sådant tar upp cirka all hjärnkapacitet.
Art
Julia

Hej Amanda!
Jag har följt din blogg väldigt länge nu och jag älskar din tecknar-stil eller ja, din stil över huvud taget faktiskt! Den här illustrationen är fullkomligt fantastisk och jag undrar om det finns en möjlighet att kunna tatuera in den här eller en av liknande motiv? :)

Svar: Hej Julia!
Åh vad roligt att du gillar den! Och självklart skulle det gå bra, om du har en tatuerare som kan kopiera en skiss (brukar ju inte vara några problem). Du kan väl maila mig på [email protected] i stället så kan vi se vad det är du behöver från mig i så fall! Kram A
Amanda Berg