FLYING ABOVE IT ALL.


[Photographer: Peter Orrmyr]
Det snurrar i benen och en stillbild har brännt fast på näthinnan. Jag fastnade med ögonen. Väggen tycktes uppenbarligen vara mer intressant än vad som visades på dumburken i just den stunden. Medvetandet flöt bort och övergick till att vara en fantasi. Hello there, the angel from my nightmare. Jag kände mig lätt likt en fjäder, svävande. Pirrig i tårna. Du är min jag är din. We can live like Jack and Sally if we want. Håll om mig och låt det vara. Vi stannar jorden för en stund. Låt mig drunkna i din famn. And in the night we'll wish this never ends.
ewie ♥

såå fin ^^

Anonym

Blink 182, puss på dig Amanda, du är fin :)

Camilla

Fett fin du är! :)

Du är lite smålik Lindsay Lohan på vissa bilder tycker ja :P

bäkka

blink 182 - i miss you <3

Anonym

Blink-182//paps :-)

ninni

satan vad snyggggg!!!!

Linda

DAMN vad niiice bild !! =)

Anonym

where are you, the angel from my nightmare :)

pubes

Fin bild :) gillar armbandet skitmycket:)

emelie

vadå älska armbandet! : )

johanna

så fint med alla kedjor

Jennie

snygg !

Maria

AMANDA! När jag hittade din blogg första gången(var flera år sedan via shecity) så blev jag förtrollad. En sån vacker liten tjej med sån otrolig fantasi i både kläder och bilder. Din blogg var fin, den var med hjärtat liksom. Och den var annorlunda. Ditt liv på västkusten i en småstad verkade så idylliskt. Med åren har du liksom jag blivit äldre och utvecklats åt ett annat håll men fortfarande är du helt fantastisk. Du är så vacker och din stil är högt sagt personlig. Och jag älskar fortfarande dina bilder och fortfarande dina texter men på ett annat sätt. Som två helt fristående kapitel i en fabulös bok. Det jag vill komma till är att på senaste har din blogg vart ganska död. Och jag förstår. Brist på inspiration, mycket annat kul att göra, opeppad kanske?!... Men då vill jag lägga in en superpeppning för jag saknar din blogg VARJE DAG och jag tror många är med mig. Du är fantastisk och du förgyller verkligen min dag med dina må inlägg. Du är genuin och äkta och en av de få bloggar jag fotfarande läser som inte blivit "fashion på fel sätt" GO AMANDA!!!

hannasblogg

ooh snyggt!!

Julia

jätte fin bild! :)

Emma Hiltunen

snygg.se

ehhma.blogg.se

nejmen gud vad fint. och du är också fin. bloggen är fin. så fint allt är.

emma

kan inte du ladda upp din spotify lista? nästan alla låtar du laddat upp, har blivit favoriter! :D

thea

Riktigt grym låt!

supermarie

Nydelig

Steffi

Älskar din blogg, den är så bra :)



Kram

Anonym

Du er utrolig vakker! Bildet i headeren er bare helt ekstremt nydelig, og jeg sitter og ser på det i ren fascinasjon. Sånn vil jeg også se ut.



Jeg syns også du ligner litt på Lindsay Lohan. Har fått høre det samme selv, men det er nok kun pga. hårfargen for hun (og du!!) er jo vanvittig pene, og der scorer ikke jeg;-)

stina

vet inte hur länge jag har avgudat din snygga stil och framförallt ditt snygga hår! ha det fint och gott nytt år ! :)

Nora

snygg bild du har där. gott nytt år!

martina

1 Januari (i morgon alltså)öppnar två trevliga flickor en nya secondhand-shop. Anledningen är den att de vill uppmuntra oss att köpa mer secondhand för att värna om miljön! Ta en titt, det finns mycket snyggt till bra priser!



Vad skadar det att bara titta in. Du borde ge secondhand-shoppen en chans. http://nancyfancy.blogg.se

Anonym

du bloggar sämst!! uppdaterar aldrig

Antropos

sjukt läcker bild..



fin text med

Patrik

Shit va snygg du var då! Bra blogg med =D

Catja

Du är bara för vacker