Amanda - finalist i bästa stilen.

Haha så himla roligt! Är med bland dom tio finalisterna i tävlingen Bästa Stilen
Aftonbladet! Wiie, så glad jag blev när jag såg det. Hoppas sooo badly att jag vinner,
herregud vad glad jag skulle bli då, jag som aldrig vunnit något i hela mitt liv :) Jiiha.
Blir säkert rätt svårt att vinna, men hoppas kan man ju alltid.

Om det är någon underbart söt person därute som gillar min stil och har lust att lägga
en liten röst så går ni in HÄR. Min outfit är bild nr 1 :)
Haha sitter nästan och studsar upp och ner i stolen, synd att det håller på ända tills
på fredag, vill veta NU! :) Haha. Gud så nervöst.  Kram Amanda ♥
¨final
Lisa

Vad roligt att du kom bland dom 10 :) Tycker din outfit är jättefin och värd att komma med, Lycka till i tävlingen!
Kram Lisa

Daniel

Du har fått min röst!

Amanda

Lisa: Kul att du gillar den, tack så mycket! :)
Daniel: Tack så hemskt mycket!

Kram Amanda

Lotta

Hej Amanda! röstade på dig, du har sjukt snygg stil och en fantastisk utstrålning. hoppas att du vinner! Kramar

Amanda

Lotta: Gud vad glad jag blir :) 1000-tack.

Kram Amanda

Annika

Jag fastnade för din outfitbild ögonblickligen och hann till och med blogga om den (där jag efterlyste vem du var) innan jag insåg att det gick att leta upp dig bland alla de inkomna bidragen. Det är jag verkligen glad att jag gjorde - din blogg är alldeles klockren! Den åker rakt in på min länklista och jag kommer att följa den och dig med spänning, även efter att du vunnit Aftonbladet-tävlingen på fredag! :)

Många kramar från Annika, your new fan ;)

Rebecca

Röstade på dig. Det är skamligt om du inte vinner!

Amanda

Annika: Oj jösses, jag blir ju nästan generad :) Har ju som sagt inte hållt på med den här bloggen så värst länge, men hoppas att den kan bli insperande för fler så småningom, verkligen superroligt att du tycker om den, det ger en extra kraft att göra allting ännu bättre när man får höra sånt :) 1000-tack.

Rebecca: Tack så hemskt mycket, hehe det är väldigt mycket olika stilar med i tävlingen, vilket jag tror är meningen så det blir spännande att se vem som vinner :)

Kram Amanda

Linda

Hej! Ville bara skriva att du har en grymt snygg och klockren klädstil!!!

Malin

Jag har tom röstat på dig 2 ggr, lika bra att göra när man är inne :) Hoppas du vinner och lycka till!

sofia

Du kommer vinna, för du är coolast av alla!

Amanda

Linda: Tack så mycket, roligt att höra :)
Malin: Vad snällt! :) Går det att rösta många gånger? Det är ju egentligen inte så bra på de viset att då kanske den vinner som sitter och klickar flest gånger på sin bild, det är ju inte rättvist. Ska nog ta och maila webredaktören och fråga hur det ligger till :) Så borde det ju faktiskt inte vara, men tack så mycket i alla fall!
Sofia: Kul att du tycker det :) Har vart inne och kikat på din blogg flera gånger och diggar den stenhårt! Såg att du var med i bästa stilen till nästa vecka, supersnygg outfit!

Kram Amanda