Dagens Outfit.

image233
Har varit i skolan idag, lagat mat. Var inte så många gäster på Havsbadet så vi fick sluta vid ett. Igår fyllde min lillebror August 15 år, så idag ska det firas lite här hemma hos pappi (eftersom han var hos mamma igår).
Har hittat en bärbar dator jag vill ha också, vill vill vill. Jag tror den får lov att bli min :) Då jädrar ska det bloggas. Då kan jag varken skylla på dålig skärm eller att jag inte är på samma ställe jämt, eftersom jag kan ta med mig denna lite överallt. Det härliga vädret håller i sig, fast det blåser lite kyligt idag, lite segt.


Jag har på mig:
·
Skjorta - Knyckt av pappa
· Skinnjacka - Gammelfarfars gamla
· Smalt mörkblått sammetsskärp - Secondhand
· Jeans - H&M
· Pumps - Secondhand


Påminnelse: Glöm inte att skicka in ere bidrag till min tävling "Snyggaste solisarna", fram till 19.00 idag kan ni skicka in bilder på era solglasögon för chansen att vinna en supersnygg oversize skjorta från Vero Moda (värde 199 kr). Mer info hittar du HÄR.


Ha en fortsatt bra dag!
Kram Amanda ♥
Felicia

Snyggt!

Amanda

Jättefin kombination! =)

Malin

Skitsnyggt! Har du köpt jeansen nyligen?

anna

Fin frisyr! =)

Britta

Snyggt!

Gabban

Hälsa din bror! fyllde oxo 15 nyss :D .. Jätte fina kläder :D

Louise

snyggt!

Mini

Snygg outfit! :) Vi har sol.. själv sitter jag i bikini med min mac i famnen i trädgården och solar :D


/ M i n i :)

Lotta

Åhh vad snyggt!

Matilda

Finfint :)

Becka

Asfint, snygga jeans!

k

snygging
önskar att jag också kunde gå i högklackat...utan att se utt som ett fittmongo vill säga

Fröken SötSur

Vad cool du ser ut idag!

Elizabet

supersnygga jeans!

Anonym

fin fina jeans :D

AmandaB

Snyggt :D

Estelle

Sött som vanligt!

Jenny

Fan va snygga kläder du har ;D

Sofiie

Skit snyggt :)

clara

åhå vad snyggt. underbart med den där fulsnygga jackan. Coolt! Är det bara en Bh under skjortan eller? Det såg så snygt och vågat ut!
KRam

Linda

Jättesnyggt!

Madde

shyssta kläder

Anonym

har samma jeans, jättesnygga och billiga ju...

r.a

riktigt snyggt! behöver verkligen ett par nya jeans, var det länge sedan du köpte dom där?
besök gärna min blogg, puss.

Mandy

Suupersnyggt!:D

amelie

i love the outfit