NEW TATTOO

 
 
Var ju och gjorde en ny tattuering för några veckor sedan som jag glömt av att visa. Eller egentligen gjorde jag två, men den andra visar jag en annan gång. Gick till bäste Moley som fick göra lite som han ville i vanlig ordning. Blir alltid mest nöjd så. Den här gången blev det old school tema i form av en snygg liten donna. Älskar enkelheten i den och jag tycker den vägde upp de andra lite mer detaljerade motiven himla fint. Placeringen var jäkligt svår att fota, men ni får kolla på översta bilden så fattar ni vart den sitter. Mycket nöjd!
Art
art By Tina

Coolt placering, när du rör armen ser det ju ut som hon gör yoga. Jag har placerat ett par fåglar på ungefär samma ställe så när man viker ihop armen ser det ut som dom pussas. Kissing birds. Igår var jag och taggade ena handen. Blev döläckert. En rymdkatt.

Svar: Haha ja precis! Kul med katten - kollade på din blogg nu och den ser supernice ut av det man ser ;)
Amanda Berg