TAROT I VÅRSOLEN

 
Hej Kompisar! Hur har ni haft det dom senaste dagarna? Själv har jag sedan i onsdags umgåtts med vänner, varit på Metro Mode-kalas i en kyrka, spelat in Snackepåsen med Elin (vi är väldigt sena men publicerar så snart det är färdigklippt), spelat skivor på Spy Bar, pluggat massa (filosofi, skrivande, litteratur), gjort två nya tattz som jag ska visa er snart och druckit öl med Erik och grabbarna i musikaffären.
 
Bilden är från igår när jag, Elin och Ebba satt i vårsolen hela dagen, ända tills vi frös om både fötter, händer och ben (så som man ofta gör när vårsolen bestämmer sig för att försvinna bakom hustaken framåt eftermiddagen). Vi drog tarotkort, babblade, åt bagels, drack kaffe och delade på små bakverk. Förresten om det är någon av er som är intresserade av tarot och såndant tycker jag att ni ska gå in och följa Ebbas blogg - Spell Mink. Det är hon som har tagit bilden också!
 
Nu ska jag kicka igång en nödvändigt produktiv söndag här och allra först blir det mataffären och påfyllning av ett ekande tomt kylskåp vilket är ett resultat av att grabben min är i Miami på jobb. Eftersom middagssällskapet är borta blir matlagningen inte lika kul och därför har jag på något obegripligt vänster levt på det lilla som funnits hemma (dvs ägg, kaviar, knäckemackor, yoghurt och övermogen avokado). Min kropp skriker typ efter en stor jävla portion av valfri husmanskost. Hajj så länge!
Ebba

😘😘😘

Ebba

😘😘😘