SLUT PÅ HELG

 
Det blev visst en ganska intensiv helg för mig (därför jag varit lite bortblåst här på bloggen). Har hängt med vänner, druckit vin och allt sånt. Bland annat har jag spenderat lite tid med tjejen här ovan som jag inte umgåtts med på hur länge som helst. Lånade bilden av Natalie. Nu känns det i alla fall skönt med söndagslugnet. Gick ut i solen, köpte massa god frukost, kokade extra mycket kaffe, småpillar med grejer som behöver strykas från todo-listan och förbereder mig mentalt för ny vecka. Älskar verkligen söndagar men som vanligt önskar man att dom var dubbelt så långa som veckans övriga dagar. Nu ska ägna eftermiddagen åt garderobsrensning eftersom det hör våren till. Jag kommer nog lägga upp en massa grejer på Tradera när det är färdigt och jag säger såklart till då. Skriver mer sen!