MÖRKBLÅTT MÖTER SVART


Jeans Rag & Bone, T-shirt and coat H&M, choker necklace Topshop, skor Vans, solglasögon Presentmarknaden.

Bjuder på en liten kollage-outfit med några fina shoppingtips inkluderat, dagen och vårsolen till ära. Själv har jag inte varit utomhus mer än en extremt rask promenad till konstnärshandeln för att köpa akvarellpapper. Halva min konstkurs har nämligen gått och nu går vi från teckning till akvarellmålning vilket ska bli skoooj. Har precis gjort klart veckans målningar och skickat för kritik. Dagens övriga timmar har jag också lagt på skola. Helt sjukt mycket långa och i mina ögon knepiga inlämningar den här veckan. Filosofiska utläggningar och litterära historietexter ska skrivas. Känns jävligt gött att vara igång med plugget i alla fall. So long!
Nell

Vad har du för storlek på dina septumsmycken? tack.

Svar: Åh, är lite osäker på vilken storlek det är. Får kolla det med min piercare och återkomma!
Amanda Berg

Johanna

Snyggt!