I MORGON @ SPY BAR


Tänkte göra er påminda om att jag spelar varje torsdag på Spy Bar. Ni är så klart alltid mer än välkomna. Denna veckans event hittar ni HÄR och om ni trycker "attend" eller "jag kommer" eller vilket språk ni nu har ställt in eran fejja på så står ni automatiskt på listan! Bra va? Och har ni kompisar som vill komma är det bara för dem att gå in och göra samma sak. Så himla smidigt. Jag hoppas verkligen att vi ses imorgon nu! 
Elin

Vad händer(eller skall man säga händer inte haha?) med snackepåsen? Den är i alla fall mycket saknad! Hoppas att ni inte tänker försvinna

Kram från Elin

Svar: Hej Elin! Vi är jättesena med nya avsnittet för att både jag och Elin haft influensa och typ trehundra andra komplikationer som ställt till det för inspelandet. Jag kan dock glädja dig med att vi kommer spela in ett nytt avsnitt idag som kommer upp i helgen! <3
Amanda Berg

Johanna

Låter ju skit kuuuul! ;P