MY FAVORITE BLOGS

FASHION GRUNGE - fashiongrunge.com
Det här är egentligen lite som en mix av blogg och magasin, men oavsett så tycker jag den bjuder på en skön blandning av inspirationsbilder, egna editorials, musik och annat gött. Allt åt det lite mer alternativa hållet!


THE HAUTE PURSUIT - thehautepursuit.com
För att hon alltid lyckas styla sina outfits felfritt och är någon slags expert på enkla detaljer som "gör looken". Dessutom får hon mig att vilja ha plagg jag aldrig någonsin skulle tittat åt i butik (typ ljusrosa kappor).



FROUFROUU - froufrouu.com
För att jag älskar både hennes bild- och klädstil. På något jävla vänster lyckas hon vara både grunge, tomboy och kvinna på samma gång.  

 
LE HAPPY - le-happy.com
Jag har tyvärr inte hittat särskilt många modebloggare som går in för punk- och grungestilen, men här är i alla fall en tjej som jag tycker är värd att nämnas och som definitivt kvalificerar sig till den kategorin.
 
Som sagt är jag lite dålig på att läsa bloggar. Om ni har några egna bloggtips får ni mer än gärna dela med er! 
johannahurtig.blogg.se

Kanonbra tips!

Sofia

grymt snygga bilder!