JAG MÅR BANAN

Vilken underlig dag. Vaknade och kände mig helt kaosartad i hjärnan. Skulle gå upp och ta en treo vid nollsju men höll på att svimma i köket och var helt skakis. Åt en banan och kröp tillbaka till sängen för att stanna där fem timmar till av ren rädsla att gå upp och kanske ramla omkull. Det är så jävla obehagligt när det svartnar för ögonen sådär. Det händer mig ibland för jag har lite svajsing på blodtrycket. Minns inte om det var högt eller lågt, men något av det vare i alla fall. Jag har repeatlyssnat på Die Mauer hela dagen. Det bara blev så. Medans mina tankar har varit nollställda eller någon helt annanstans har åtminstone mina händer skissat lite, lagat en köttfärssås och spelat lite på gitarren. Den var ostämd och jag orkade inte stämma den för hjärnkapaciteten räckte inte till för det. Det lät förjävligt och jag la ner efter fyra minuter.
 
Nåväl, i kväll spelar jag på Spy Bar eftersom det råkar vara torsdag. Det blir alldeles säkert roligt som vanligt om jag bara kan sträcka mig upp ur den här misären som smittat min dag. Det löser sig alltid!