SOLISAR x SAINT LAURENT

Nu är det ju hög tid att börja leta efter säsongens solglasögon. Det känns som att jag förbrukar typ fem par varje sommar. Ni vet hur det är, man tappar bort, råkar sätta sig på dom eller mosar dom i någon överfull väska. Jag må vara extremt slarvig just på denna punkten, men som tur är köper jag oftast billiga varianter (alltid med detta faktum i åtanke). Hur som helst. Jag testade dessa bågar från Saint Laurent för något halvår sedan (se bild) och fastnade väldigt mycket för modellen. Jag kör ju nästan alltid små runda bågar och har så gjort i några år, men känner väl kanske att jag skulle kunna uppdatera mig LITE. Dessa varianter är lite som ett par runda, fast halva då. Nu när de kommit ut i butik är man ju lite sugen... Finns på Barneys för ca 2500 kr. Prismässigt ganska opassande i förhållande till min tendens att pajja bågar dvs.
s

hej, var e den snygga jackan fråN?