MBFWSTOCKHOLM.

Hej vänner. Herregud vad jag har kopplat bort mig på senaste. Mer än vanligt. Det har varit en salig blandning av Berlin, massor av jobb, besök av Philip och nu Fashion Week här i Stockholm. Bilden är tagen av Yvan Rodic idag, snodde den från hans twitter. Jag har feber vilket suger lite, så nu är jag hemma för en supersnabb powenap innan det är dags för Filippa K visningen på Moderna Museet. Avverkat hittills idag är Stylein, V Ave Shoe Repair och Ubi Sunt. Hujhuj.
catarina

åh fan vad fett att du blev plåtad av honom!! shit. men det är förståeligt för you've got styyle. och är så jäkla snygg, jämt.

catarina

nu kommer en säkerligen knäpp fråga, men denna kjol; http://amandaberg.webblogg.se/shop/images/2009/bb87b3e2eb884d0347950c92a047dc75_61169826.jpg , finns det nån chans i världen att du fortfarande äger den & inte vill ha den kvar? haha fyra år senare, aja , worth a try! annars, har du något tips på var man hittar liknande?

Sari

Fining!

Linda

skit cool i håret ju!

Bestgirls♥

fin blogg :)

allt bra?

Petronella

Shiiiiiit va lik du är lindsay lohan! <3 fin blogg!

Elinita

Supercool blogg!

Jag älskar verkligen dina fräknar! fräknar är så fiint! ^^