MOVING FORWARD.


Pic. Sofia Ajram

Jag befinner mig fortfarande hos mamma. Om jag nu ens har sagt att jag befinner mig här, jag minns inte riktigt. Dag och tid flyter samman precis som alltid. Jag packar för att jag ska flytta. Att flytta permanent med en stor rollväska känns lite knepigt, men flyttar man per lokaltrafik är det inte så mycket jag kan göra åt den saken. Det är ju inte så att jag släpar med tio kilo porslin precis. Den saken får lösa sig senare. Samtidigt kan jag tycka att det är ganska behagligt. Bara ta det viktigaste och på så vis kunna bygga på någonting nytt, vilket annars är helt omöjligt om man fortfarande dras med alla sina tillhörigheter. Hur som helst. Jag tror förresten inte att jag har berätta för er vart jag ska flytta. Stockholm. Jag trodde aldrig det skulle locka mig, men jag ser verkligen fram emot det nu. Ett miljöombyte är precis vad jag behöver. Jag får berätta lite mer för er om det vid ett senare tillfälle. På torsdag har jag en spelning i Jönköping, sen avverkar jag två dagar i Göteborg med baby och vänner. Tåget till Stockholm tar jag på söndag för att stanna på obestämd tid. Nu måste jag fortsätta packa! So long.
STYLE CRUSH

så himla roligt. lycka till i sthlm! :)

linnea

var i jönköping ska du vara? :)

Alinne

Det finns nu en ny app ute på App Store som jag själv har kommit på. Pekleken heter den. En ny förfestlek som jag tror att du kommer gilla! Blir jätteglad om du går in och laddar ner den :)



http://itunes.apple.com/se/app/pekleken/id462710825?mt=8



/Alinne

sophy

ååh, vad skoj själv flyttar jag till

stockholm på måndag..lite sådär spontant.

även jag i behov av ett miljöombyte.



kanske en udda frågan men du är inte i behov av rumskompis? boende är ju inte det lättaste och billigaste í storstaden :)



-sophy