L Y S E K I L .

Nu befinner jag mig i Lysekil hos pappis. Igår hade vi pannkakstorsdag, spelade gitarr och tittade på film. I skrivande stund är det lunchtime här hemma. Det lagas kyckling enligt pappas recept samtidigt som en disskution om handbromsar råder karlar imellan. Efter lunch ska jag, b-friend och littlesis ta bilen till Nordens Ark, titta på djur och dricka varm choklad ur termos. Hur mysigt? Ibland är det bra skönt att komma från stan.
sarah

Älskar din nya design i bloggen! :D

du inspirerar mig otroligt mycket, bara så du vet :D ha det bra.

babby

Mysigt!

Linnéa

ÄLSKAR DITT FIIIIINA HÅR! ÅW. BLIR AVUNDSJUK.

Vill också ha fräknar och rött hår..



Läst din blogg länge men aldrig kommenterat!

så, nu var det gjort! :D

Emz

sounds great!

fredrika

Åh kan du inte passa på att göra en musikvideo där du sjunger och spelar gitarr som du gjort förut?!

Matilda

Åh mysigt! tyckte om ditt sminktips. Gärna mera sånt :)

Heini

Du har en härlig blog!

Emelie

Fin bild!!!!!

bella

bella

underbart. lysekil är vackert!

Pierre

Just nu är det IDOL-LIVEBLOGGING på http://klippans.blogg.se



Följ med och tyck till du med!

deNise

Hey! Hoppas du svarar på detta för behöver verkligen veta det.. Om man beställer ifrån Forever 21, hur mycket kostar frakten och om man åker på tullavgift, hur mkt kostar det då?

J.L

Otroligt fin/cool/snygg bild! ;D

Alin

OMG du har ju sjukt fina ögon och en grym klädstil! Nice blogg!!! :)

johanna

fina nya headern!

k

DU ÄR DET SNYGGASTE MITT ÖGA NÅGONSIN SKÅDAT!

Ronja

fina ögon och galet fint hår

Anonym

jag beundrar din blogg

evelina

fan vad snygg! :)

Linnealindmark

gud vilken fin bild! sjukt snygg i rött hår:)

Susanne

vacker bild!

Mathilda

AMANDA DU ÄR MIN IDOOL! :D

tammie

hi! cant u upload some photoes of all the different hairstyles u have had? i just love, love your hair and its color! xx

Fia

du är så snygg att jag dör.



om jag någonsin skulle överväga att byta läggning, watch out. hahaha

emma

du är så grymt lik lindsay lohan! :) och hon är hemskt snygg!