Göteborg.


Foto: Flickr

Godmorgon. Åter igen installerad i Göteborg sitter jag nu vid min lilla arbetsyta i köket. Känns skönt. Dagen kommer spenderas åt lika olika saker. Vi ska storhandla och jag ska försöka rensa garderoberna och alla lådor som ännu inte är rensade efter flytten från lägenheten i Vasastan. Helvete vad mycket saker man har som man faktiskt aldrig någonsin använder. En större garderobsutförsäljning utlovas inom de närmsta dagarna. Måste även ta mig hem till fröken Jonna och sno hennes Nikon laddare så jag kan börja fota igen. Så var det med de. Puss!
charlotte

även im det inte är du som har tagit bilden så måste jag säga att den ä väldigt fin ;)

ha en bra dag

Ebba

Vad har du för nikon kamera?

Karin

Vart bor ni nu då? :)

BAHM

nice bild!!

Malin

Spannade att du flyttat, foljde dig intensivt i borjan, tappade bort dig dar nan gang pa aveny... Men hoppas att ditt innehall stammer overrens med mina intressen igen! Lycka till!

mima

agree, if that is your picsk så va den hur fin som helst. gillar.

josefin

jag gillar din blogg. dessutom är du riktit söt =) hoppas du har det bra! kram