Dessert Beauty.

Nu har jag äntligen köpt hem lite produkter från Jessica Simpsons Dessert Beauty.

Jag har provat:
  • Sugar Scrub - Dreamy
  • Body Shimmer - Banana Split
  • Kissable Whipped Body Cream - Juicy
Så här tyckte jag om Produkterna:

Sugar Scrub
En riktigt härlig kroppspeeling som luktar och smakar underbart av choklad och cocos. Den passar även till lite känsligare hy eftersom den är ganska mild. Den härliga lukten hänger dessutom kvar när du sköljt av dig scrubben vilket jag tycker är super, man blir nästan lite beroende. Den efterlämnar också en mjuk och len hud. Rekommenderas verkigen!
Pris: 489 kr på eleven.se
dreamy

Body Shimmer
Ett supersött kroppsshimmer i puderform! Ligger i en söt rosa burk med en liten pudervippa till.
Ger en jättefin guldig lyster, ser absolut inte för mycket ut utan helt lagom!
Ett minus för att pudret är så flygigt och hamnar lite överallt då man öppnar burken.
Det smakar svagt av banana split, men det är ingen jättestark smak. Luktar även lite banan gott :)
Pris: ca 200 kr på ebay.com , skulle tro att de kostar 400-500 kr om man handlar till normalt pris.

Banana split

Kissable Whipped Body Cream
Supermjuk och fluffig kroppsgrädde som både kan ätas och användas som body lotion. Huden blir faktiskt riktigt len. Flaskan är stor och räcker länge eftersom den är ganska dryg. Den smakar och luktar jordgubbe/hallon. Jag tycker själv att smaken är lite för "plastig" för att äta. Självklart funkar den om man bara vill slicka upp nån liten klick på sin partner eller liknande, men som sagt i för stora mängder är det ett BIG no-no då man både känner sig mätt och lite illamående. Det är dock en väldigt söt flaska och strösslet som finns i locket smakar gott!
Pris: 419 kr på eleven.se
juicy

Kram/Amanda


paulinee

jag e verkligen sugen på whipped body creamen men jag är inte säker på smaken. Vad tyckte du om den?